20 Şubat 2012 Pazartesi

İZMİRLİ DOGOLAR

DOGO'yu  yeni keşfettim diyebilirim.Çok güzel ürünler var özellikle ayakkabılarına bayılıyorum ama internetten alışveriş yapma özürlüsü olduğum için alamıyorum:) Ama siz benim gibi değilseniz almanızı öneririm hele oxford ayakkabılara bayıldım. Ama bu postumda bunlardan değil İZMİR'le ilgili modellerini paylaşacağım.
Bakalım bakalım neler varmış...


Hemen bir oxford patlattım İzmir'in saat kulesi,kedisi vs.


İzmir'in kızı bilemeyeceğim böylemi.Ben böylesini bir Alsancak'ta görüyorum :)
Ayrıca dogo'nun sevmediğim tek özelliği sadece iphone  ve blackberry için böyle güzel şeyler tasarlaması 
bizim telefonlarımız ezik mi yani :)



Gelelim efelere...




En başarısızı bence bu.Bu nedir arkadaş böyle izmir kızımı olur :)
Bu kız nasıl bir kedi meraklısıysa kedi kucağından inmedi.DOGO'YA duyurulur.
İzmir'in kızları süsümüz bozulur diye sürekli böyle elinde kediyle gezmez.Ellerinde birşey olacaksa bir elinde ayna bir elinde cımbız olur :)



4 yorum:

  1. çok şirinler ozellikle ayakkabılar =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Kuzum laf aramızda Kadıköy'de mağazası açıldı inan o kadar suni ve kalitesiz ki ben sevmedim desenler fikir ok ama adi duruyor be canım alacaksan netten alma dükkana bak derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalitesizse hiç bulaşmayayım tatlım ayaklar zaten sorunlu başımıza bela almayalım :)

      Sil