16 Şubat 2012 Perşembe



Aynısı bana da oluyor kaç kez silip tekrar sürüyorum allah bilir :)

10 yorum:

  1. haha çok tatlısın bir ben de olmuyor sanırım alışkanlık galiba asla taşırmam hatta mucx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ediyorum canım seni belki bende alışırım da benimde olmaz çünkü berbat duruyor:)

      Sil
  2. yazık sağ ele, sonunda egzama oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende artık bıraktım zaten oje sürmeyi bir yandan güzel olalım derken ellerimiz mahvediyoruz

      Sil
  3. çok guzelmiş :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. aynen bendede oluyor sinir oluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinir olmamak için en iyisi başkalarına sürdürelim :)

      Sil
  5. Sanki benim ellerim :)Birisi her gün sağ elime oje sürse başka ne isterim acaba :))

    YanıtlaSil
  6. o zaman benim gibi bir arkadaşın olmalı arkadaşıma hep ben sürerim pek bu konuda becerikli olmasamda:))

    YanıtlaSil